قاب و سایه دائمی برای ریزش ابرو

۱۲ بازديد

قاب و سایه دائمی ابرو چیست؟

 قاب وسایه دائمی ابرو، شبیه به سایه های معمولی آرایشی است که برای پر کردن ابروها به صورت روزانه استفاده می کنیم ولی با این تفاوت که سایه ابرو دارای ماندگاری طولانی می باشد .

انواع سایه دائمی ابرو :

سایه دائمی ابرو به سه روش 1- سایه طبیعی ابرو 2- سایه ساده ابرو 3- سایه مخملی ابرو(شیدینگ ابرو) انجام می شود:

1- سایه طبیعی ابرو:

سایه طبیعی ابرو یکی از بهترین روش‌ها برای داشتن ابروهایی زیبا، طبیعی و پرپشت است. در این روش شکل اصلی ابرو، حالت طبیعی دارد و تنها برای قسمت‌های خالی ابرو که معمولا قسمت انتهایی ابرو است از سایه دائمی ابرو استفاده می‌کنند.این روش برای کسانی که برای اولین بار است که می خواهند سایه ابرو انجام دهند بسیار مناسب است .سایه ابرو

 

2- سایه ساده ابرو:

در این حالت تمام سطح ابرو به صورت یکدست تاتو می شود ولی در قسمت تاج ابرو ، سایه به صورت کمرنگ تر و در قسمت انتهایی ابرو به صورت پر رنگ تر انجام می شود که باعث حالت زیباتر و طبیعی تری به ابرو می شود. “سایه ساده ابرو ”  به دو صورت با “قاب ابرو ” و “بدون قاب ابرو”  انجام می شود .

تصویر اصلی را ببینید

 

3- سایه مخملی ابرو (شیدینگ ابرو):

این روش برای کسانی که به دنبال ابروهایی با حالت فانتزی هستند ولی در عین حال می خواهد ابروهایی طبیعی و پر پشت داشته باشند بسیار مناسب است . در روش ” سایه مخملی ابرو” تمام سطح ابرو با نقاطی کوچک و نزدیک بهم پوشیده می شود که این نقاط در قسمت تاج و بالای ابرو دارای تراکم کم و در انتهای ابرو دارای تراکم زیادی می باشند .

طراحی ابرو

 بهترین سالن برای انجام سایه ابرو دائمی کجاست؟ 

سالن زیبایی ویداکیانی  با کادری حرفه ای مجرب در زمینه قاب و سایه دائمی ابرو در خدمت شماست.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.